vrijdag 9 augustus 2013

Keukennieuws

Eerst even een lekkere macchiato en de krant.. alvorens ik ga beginnen met sparren met mezelf. 
De keuken is opgeknapt. Op de muren zit een nieuwe verflaag. En ook de deur en de plinten zitten weer in de lak. 
De gordijnen die al jaren té ouderwets zijn, heb ik een maand geleden al van de rails gehaald. Niet heel erg handig als elke dag de zon schijnt en het soms wel érg warm wordt bij t ontbijt..
Maar goed.. Vanaf vandaag hangen er frisse wit-af katoenen gordijnen. 
Natuurlijk laat ik het daar niet bij en na het momentje voor mezelf met de krant, heb ik er een brede bies legergroen op gezet. Veel beter!
Maar toch mist er nog wat..
Maar wat?
Aha!  Ik weet t al!
Dit dus..
Een hartje geborduurd in heel grove steek. Niet afgemaakt en het draadje laten hangen..
Ik vind 'm leuk geworden!

Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten