woensdag 24 juli 2013

Oude broek

Bij de vitrine kast die ik heb geschilderd in de kleur 'Olive Tree', staat een lamp met een stoffen kap. 
Rood was z'n kleur.. Echt foeilelijk bij de nieuwe kleur van de kast! 
Dus je zult begrijpen dat ik al verschillende opties van het pimpen van de lampenkap de revue heb laten passeren. Tot ik bedacht dat ik van Jongste nog een kapotte legergroene broek had liggen. 
Ik heb er meteen repen van gescheurd en ze willekeurig, maar wel regelmatig, op de kap geplakt met textiellijm. 
Ik heb juist ook stukken stof met stiksel gebruikt, dat maakt t geheel lekker stoer. Dus nu bedankt oude broek, je doet dubbel dienst.. Dat is fijn!!
Kleine parelmoeren knoopjes die ik nog had liggen heb ik gebruikt om de kap nog iets extra's te geven. 
Ik heb er een 4 van gemaakt. 
Ik vind m'n nieuwe lampenkap geweldig leuk geworden. En zeker bij m'n vitrinekast!
Misschien heb ik je op een idee gebracht.. Laat je me weten wat jij van een oude broek maakt?

Tot gauw!

1 opmerking: