zaterdag 25 augustus 2012

Heerlijk haken.

Ik gebruik natuurlijk heel veel stoffen met mijn Lovelie.nl praktijken. En onvermijdelijk dat ik restjes stof overhoud.. De kleine, onbruikbare, restjes gooi ik weg, maar de grotere stukken bewaar ik. Je weet nooit waar je het nog voor kunt gebruiken!
Nu ik mijn atelier (lees zolder..) eens even flink heb opgeruimd, heb ik de lappen die over waren op een hoop gegooid en in repen gescheurd. Met het geweldige idee om er iets van te gaan breien of haken.
Nu dus haaknaald nr.10 erbij gepakt en aan de slag gegaan. Eerst maar eens een cirkel.. nog iets groter, en nog iets groter.. Oke, de bodem is nu 40 cm. groot dus nu stop ik met meerderen zodat we omhoog kunnen werken. Best zwaar werk hoor, met die stugge repen, dit is gewoon sport! 
Gaandeweg het haken vormt zich een mand. Superhandig voor op mijn atelier, bedenk ik me. Voor al die losse bandjes, knoopjes.. al die dingen die hier en daar liggen en geen vaste plek hebben omdat ze eigenlijk nergens bij horen.. zielig.. Maar nu krijgen ze gezamenlijk een plek. Gezellig met z'n allen in de mand!

Tot gauw!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten