woensdag 22 augustus 2012

 

Vlinders.

Vlinders, vlinders en nog eens vlinders.. 
op de kalender..
op een kan..
Ik dacht dat ik van de hartjes was.. Ben ik eigenlijk ook nog steeds wel; prachtige vorm en betekenis..
om te vilten..
Maar ongemerkt heb ik ook heel veel vlinders in mijn omgeving. Ik houd erg van ze. Ze staan voor mij voor vrijheid. Mijn kinderen begrijpen dat niet, die vinden het 'stom' omdat een vlinder maar een dag leeft en zo kapot gaat. Zij denken er blijkbaar iets anders over dan ik..
als sleutelhanger van Oudste..
op een boek van Geronimo Stilton van Jongste..

Ik houd van het tere van de vlinder. En het fladderen. En van haar prachtige kleuren. Bovendien komt ze af op de vele vlinderstruiken die ik in onze tuin heb staan.. en daarom houd ik nog wel het meest van de vlinder.  
en natuurlijk staan deze samen met hun vriendjes bloemenkinderen mijn servieskast op te vrolijken.

Tot gauw!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten