vrijdag 14 september 2012

Opgeruimd staat netjes.

Wat is het toch heerlijk als alles weer netjes op z'n plek ligt. Ik heb gister hard gewerkt, en ik heb er veel profijt en plezier van. Heerlijk!
Ik kan het bureaublad weer zien en de pennen liggen gewoon klaar voor gebruik.. Lekker overzichtelijk.
Tijd om het allemaal gezellig te maken!
Dus na de boodschappen even langs de bloemist en prachtige Gerbera's gekocht.
In heel vrolijke, felle kleuren; knaloranje, zonnebloemgeel, cyclaamroze...
Met z'n allen in een vaas, dat ziet er fleurig uit!
 Ik heb ze niet allemaal in dezelfde vaas gezet. De creme kleurige Gerbera's heb ik er tussenuit gehaald en apart gezet..

Afgelopen zomer ben ik met een projectje bezig geweest van koffiemelk flesjes opleuken..
Ik heb er toen een paar met touw omwonden, ik heb om een heen gehaakt, en andere flessen heb ik (gedeeltelijk) bespoten met een wittige verf. 

Ze zijn erg leuk geworden, zeker nu ze bij elkaar staan. De Gerbera's ontbraken er alleen nog maar aan!  
En voila,.. gegroepeerd en gevuld met deze creme kleurige bloemen is het echt een beeldig plaatje!

Tot gauw!



1 opmerking:

  1. Hee hallo Elke!
    Via google zocht ik op "koffiemelk flesjes omhaken" en al snel kwam ik op jouw blog terecht.
    Wát een gezellig blog heb je; haken, gecombineerd met eten en mooie plaatjes uit de natuur. En hele leuke decodingen om ook met de kids te maken.
    Ik heb me prima vermaakt op jouw blog.
    Je verdient wel een paar volgers erbij dus ik ga mijn blogcollega's maar eens over jou vertellen!
    Groetjes van Nicole en een gezellige zondag!

    BeantwoordenVerwijderen