dinsdag 4 september 2012

Vrolijke nazomer.

Je zult je wel in kunnen denken dat mijn bakken op het terras die gevuld waren met prachtige blauwe en paarse bloemen, dat die er een beetje heel erg verlept uitzagen. Zeker na een zomer met veel regen.., een vakantieperiode zonder water-geven.., en een heel mooie nazomer..
Dus het werd de hoogste tijd om me weer eens naar het tuincentrum te begeven. En dan is het zo heerlijk om te zien dat er nog steeds aanbiedingen zijn. 
Nu van die prachtige najaarsbloeiers als Asters, Chrysanten.. In heldere roze en zachte lila kleuren. Precies wat ik zoek!
 Dus enkele exemplaren gekocht en vol goede moed naar huis.
 Zo, en nu eerst die lelijke, oude, verdorde troep uit de plantenbakken. Achter de struiken met die troep.. kijken wat er misschien ooit nog eens van komt..
Nieuwe aarde gebruiken en planten maar!
Heerlijk al die frisse kleurtjes weer op het terras en op de tuintafel.


De grote foto van de roze Chrysant is 's ochtends vroeg genomen. Je ziet de dauw nog op de bloemblaadjes zitten.. Vind ik mooi..



 Plantenbak nummer twee is ook gevuld. --->
Ik heb overal dezelfde kleuren en plantensoorten gebruikt om het geheel rustig te houden. Het voordeel van deze aanplant is, dat ik nog heel veel en vooral lang plezier ga hebben van deze bloemen. De Asters bloeien nog wel een eindje de herfstperiode in.







 Genieten!






Tot gauw!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten