maandag 3 juni 2013

Bol.

Gezien op Pinterest. Heerlijk inspirerend om daar af en toe even op te neuzen.. Nou ja, laat dat 'even' maar weg, want voor je het weet ben je een uur kwijt! Heb jij daar ook last van?
Als ik aan het strijken ben, schiet de tijd niet op. Maar ben ik aan het surfen op het niet... Het zal je wel bekend voorkomen denk ik.

Maar goed, op Pinterest deze creatie gezien.
Wattips in een kleurtje ecoline dopen, of in andere kleurstof naar keuze.

Hier een scherp puntje aan knippen en in een tempex bal steken..
Op de foto zag het er echt heel leuk en simpel uit, maar ik vind het een mislukt lelijk ding geworden.. Simpel te maken is het zeker wel. Kijk, dit is mijn eindresultaat. 
Ik weet echt niet wat ik er mee moet, dus heb ik 'm op Oudste's kamer op de boekenplank gelegd. Kijken hoe lang ie daar blijft liggen.. 
Leuk dat ik toch altijd weer een plekje in huis weet te vinden voor mislukte projecten..
Op naar iets anders leuks!

Tot gauw!





4 opmerkingen:

  1. Herkenbaar... als je niet gezegd had dat het mislukt is, zou ik zeggen wow. Want het ziet er geweldig uit. Maar je zit met hetzelfde uitprobeervirus waarna je niet weet wat je ermee zult doen.
    Ik herken dat zo...haha. leuke blogpost in ieder geval! en een leuk uitziende versiering.

    Stel je voor dat je er zo een aantal hebt en je werkt op kantoor onder een systeemplafont, dan zou je die dingen toch lekker aan het plafont hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo op de foto ziet het er écht wel leuk uit! Ik herken dat fenomeen ook hoor, je komt een leuk idee tegen...popelt om er aan te beginnen en dan valt het eindresultaat je erg tegen...dat is altijd wel even balen en je wil het ook niet meteen weggooien (dat komt later wel...LOL)! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen