donderdag 12 april 2012

Goedemorgen!

Al zo vaak heb ik gedacht dat het zo leuk zou zijn om een eigen blog te beheren.. en vandaag trek ik de stoute schoenen aan. Spannend!
Ik heb een eigen webwinkel en zoals je op de foto ziet, heet het lovelie.nl. Lieve, leuke, schattige en soms ietwat stoere artikelen voor baby's, leg ik regelmatig in mijn winkeltje. Heel veel zit ik achter mijn naaimachine om mooie dingen te maken die baby's kamertje nog gezelliger maken.. Ik bedenk en maak alles zelf, en dat is zo leuk om te doen!!
Daarnaast handwerk ik veel. Vooral haken, breien en borduren. En omdat dit vaak artikelen zijn voor mijn kinderen of voor mijzelf (en ze dus niet thuishoren bij lovelie.nl) vind ik het leuk om deze zelfgemaakte tassen, sieraden, slipper en wat al niet meer, met jou te delen.
Je zult het zien in de komende tijd.. en als je ondertussen nieuwsgierig bent geworden, neem dan even een kijkje in mijn webwinkel.. www.Lovelie.nl

Tot gauw!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten