vrijdag 1 juni 2012

De jurk.

Ik pas en meet me suf. Met veel spelden zet ik alles vast. En als ik helemaal tevreden ben rijg ik gedeelten van de jurk in elkaar. Het is af en toe een heel gevecht, omdat de stoffen over elkaar heen glijden en glibberen. Maar ik houd het in toom. 
Na het rijgen gaat er weer een sms-je uit en dient er weer gepast te worden. Als het dan toch net niet naar onze zin zit, spelden we opnieuw en passen het 'gewoon' weer aan en begint het hele verhaal  van voren af aan.
Gelukkig zit het bovenstuk nu hartstikke netjes en is de rok er ook al aan vast gestikt. De blinde rits zit, na een kleine gestreden strijd, inmiddels ook in de zijnaad. En nu wacht de jurk, al hangend op zolder, op een van de laatste pasbeurten. Onze oppas komt binnenkort met haar hoge hakken aan, passen. Dan neemt ze meteen het lint mee waar we de jurk helemaal 'af' mee gaan maken. Zoompje er nog in en klaar is ie! 
Ik wil nog graag een mooie foto van haar maken als de jurk echt helemaal naar tevredenheid, af is.. 
Ik ben zelf ook heel benieuwd! Spannend!

Tot gauw!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten