zaterdag 30 juni 2012



Verven.

Ik wilde graag wat nieuws voor de vakantie, maar had eigenlijk nog genoeg in mijn kast hangen.. Dus bedacht ik dat het wel leuk zou zijn om wat te gaan experimenteren met een wit t-shirt en een tinnetje blauwe verf. Beiden had ik nog staan.
Met wat katoengaren en wat knikkers van de kinderen kom je een heel eind!
Zoals de foto laat zien heb ik 'spookjes' met de knikkers, in het t-shirt gemaakt. Dit volgens de aanwijzing op de verpakking van de textielverf geverfd en toen alles goed uitgespoeld. Wel spannend wat er gaat gebeuren als je het garen van de 'spookjes' knipt en de knikkers gaan rollen.. 
Ik vind het resultaat super leuk! Verrassend!
Een volgende keer gebruik ik denk ik meer knikkers, voor een nog leuker effect. Maar voorlopig ben ik zeer tevreden over het resultaat. (ondanks een blauwe pollepel en 10 blauwe vingers..)
Probeer het ook eens!
(met handschoenen!)

Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten