zondag 30 december 2012

Armbandje.

Ik ben gek op armbandjes, je zult me dus ook niet gauw zonder zien.
Vooral de combinaties van chic, gek, romantisch, stoer vind ik leuk.
Ik heb er dan ook .. uhm .. veel!
Zo heb ik op een beurs vorig jaar een ontzettend mooie blauwe bloem gekocht aan een veter, met zilverkleurige kralen afgewerkt. Die draag ik bijna dagelijks, met veel plezier en krijg er ook regelmatig leuke reacties op.

En toen kwam ik, net voor het sinterklaasfeest in een hobbywinkel (met uitgebreid assortiment..) en je raadt wel wat ik daar zag.. 
Inderdaad, ..die bewuste bloemen voor aan een armband. Heel beperkte keuze, maar toch..
Je snapt wel dat ik het niet laten kon om dit mooie groenige exemplaar mee te nemen. 

En het leuke is, dat je zelf je 'versierselkralen' kunt kiezen..
Ik heb voor het ene uiteinde een gewoon zilverkleurig kraaltje gekozen en voor het andere eentje met de letter 'E' er op van mijn naam. Leuk toch?!
Ikke weer blij!!

Tot gauw!

1 opmerking:

  1. Mooie armband zeg! Ik hou wel van dat gewikkel; lekker stoer en toch vrouwelijk. En die keramieken bloemen zijn inderdaad heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen