woensdag 5 december 2012

Taartje.

Ik vind dat ik het een taartje mag noemen.. omdat ik het zo heerlijk vind en een gewoon plakje cake is het net niet. Alhoewel..?
Op het cakebeslag heb ik de cranberry's verdeeld. Deze had ik gekocht op de KerstFair op landgoed Ter Haar vorige week. Daar hadden ze een kraam staan met allerlei gedroogde, gesuikerde vruchten. Van veel dingen even gesnoept, en deze cranberry's meegenomen. Ook die heerlijke kleine vijgjes meegenomen. Maar die waren niet te versmaden en binnen zeer korte tijd op!
Goed, ..de cake even een uurtje in de oven, en dan ziet ie er op een bordje zo uit..
Mmmmjammmie..
Lekker! En die geur..
Zeker, ..met slagroom is de cake nog lekkerder!
Omdat ik voor de avond, al uitgelekte yoghurt had gemaakt, heb ik de slagroom met de dikke yoghurt gemengd en hier een klodder van bij gedaan.
Dit is misschien nog wel lekkerder, omdat het frisser is door de yoghurt, bij de zoete cake..

Heerlijk ook als je moet wachten op het avondeten, en je je 'honger' kunt stillen met een kopje thee met deze heerlijke plak cranberry-cake.. 

Tot gauw!


2 opmerkingen:

  1. Jummie (moet je net trek hebben..hahaha) dat ziet er wel ernstig lekker uit! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmmmm, dat taartje ziet er heerlijk uit! leuk recept, kunnen we hier ook wel eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen