donderdag 29 november 2012

Breien.

Ik heb laatst mooi dik breigaren gekocht in een okergele kleur. Gekocht om een sjaal of kol van te maken bij een broek, maar nu gaan het toch kussenhoesjes worden..
Kussens met deze bloemen erop heb ik nu, voor de winter, op de bank gelegd en ik denk dat het heel gezellig staat als ik er twee gebreide kussens bij leg in deze diepgele kleur.
Met het 'Eskimo' garen zet ik 42 steken op, op pen nummer 8.
En ik ga gewoon heel simpel een naald recht, 
 
 een naald averecht breien..

En dan kijk ik straks wel welke kant ik ga gebruiken als goede kant op het kussen.
 Voorlopig ziet dat er dus zo uit.
Het breit door de dikke naalden gelukkig erg snel, dus over een paar dagen laat ik je het resultaat zien. Als het wordt zoals ik het in mijn hoofd heb, wordt het heel mooi..
Je zult het zien.

Tot gauw!






2 opmerkingen:

  1. Hihi, wat grappig dat je materiaal voor het ene koopt maar dat je uiteindelijk het andere maakt. De kleur is wel heel erg mooi hoor! Succes met breien en tot over een paar dagen voor het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben ook benieuwd naar het resultaat.
    zo gaat het hier ook altijd.. je koopt iets en je gebruikt het voor iets geheel anders!

    BeantwoordenVerwijderen