woensdag 7 november 2012

schermafbeelding www.lovelie.nl

Lovelie.nl

Met, toch wel een beetje pijn in mijn hart, ga ik afscheid nemen van mijn webshop; Lovelie.nl
Zoals je weet ben ik al een aantal jaren bezig met het maken van produkten om baby's kamertje nog mooier te maken. 
Met heel veel plezier, passie en liefde maak ik mijn eigen ontwerpen en verblijd ik jonge moeders met o.a. lakentjes, dekentjes, kruikzakken en andere aankleding voor hun nieuw geboren kleintje. 
Ook kleine kadootjes voor een babyshower of kraamfeest zijn bij mij te vinden.

Dit heb ik jullie aangeboden in mijn webwinkel, maar die houdt per 13 november a.s. op met bestaan.

Natuurlijk maak ik nog steeds leuke, lovelie produkten voor op de babykamer. Ook voor hippe meiden en hun moeders. En veel van mijn unieke spulletjes kunnen nog steeds gekocht worden bij de Kindercompagnie in Lithoijen.
Op deze blog zal ik je op de hoogte houden van de collectie die ik aanbied en kun je altijd een bestelling plaatsen. Gewoon even mailen of een bericht plaatsen.
Ik zou zeggen; kijk nog even rond in de webwinkel, misschien zie je net dat ene leuke, fleurige ding waar je naar op zoek bent..

Tot gauw!

 

1 opmerking:

  1. hoop dat je hier ook jonge moeders gaat treffen zodat je toch ook nog dingen kwijt kan,moeilijke beslissing lijkt me zeker
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen