maandag 14 januari 2013

Heerlijk haken.

Omdat mijn bloemige kussentje prachtig vrolijk ligt op Oudste haar bed, maar toch niet volgens patroon en dus niet naar mijn zin, is gelukt.. ben ik met ander garen nog zo'n kussentje aan het maken.
Ik ga me nu strikt aan het patroon houden, en dat lukt tot nog toe aardig.
Ronde 4 gaat alvast foutloos. En nu door naar de rest.
Ik gebruik de kleuren garen waar ik afgelopen zomer wat dingen voor in de tuin mee heb gehaakt. Een sprei, bloempjes voor op een kussen.. Er kan dus makkelijk een rond kussen bij. Leuk!
Zooo, ..al weer een paar rondes verder. Het gaat hartstikke goed!
Als je je patroon maar blijft volgen komt het helemaal goed.
Ik moet nog eens even uit gaan zoeken waar ik een rond binnenkussen vandaan tover.
Eerst nog maar eens een kopje koffie en nog maar eens enkele rondes door haken..
Als ik vind dat de 'bloem' groot genoeg is, laat ik 'm je zien.

Tot gauw!




2 opmerkingen:

  1. Ik kan je niet aan een rond binnenkussen helpen maar ik vind dit kussen-in-wording echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owww daar vraag je wat een rond kussen, mijn moeder heeft ze nog wel, maar waar ze ze verkopen ??????...je bent goed op dreef knap zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen