woensdag 16 januari 2013

Heerlijk haken.

Deze keer ben ik een woensdagmiddagproject begonnen.
Een hartjeshanger met een lief bloempje erop. Een geurhartje..
 Dit zijn de twee hartjes die straks aan elkaar vast gehaakt gaan worden.
Nog even een leuk bloempje uitgezocht om te maken in een andere roze kleur.. een groen blaadje er bij en de voorkant is al klaar. 
Daarna maak ik met vasten de twee hartjes aan elkaar vast. Een zijde laat ik ietwat open laten om het op te vullen. Daarna haak ik het resterende deel aan elkaar en klaar is ie dan!
Met de voetjes voor de openhaard is dit een werkje dat met veel plezier zo klaar is.
Ik heb het vulmiddel ingespoten met een lekkere parfum, dus dit hartje geurt heerlijk!
Nu pronkt ie nog even in de kamer, maar later gaat ie naar mijn kledingkast.. mmm..
Ik denk dat ik er nog een ga maken.
Het staat leuk, het is zo klaar en het ruikt nog lekker ook!

Als je graag een duidelijke beschrijving wilt, mag je me dat laten weten.. dan maak ik die.

Tot gauw!

 

2 opmerkingen: