vrijdag 18 januari 2013

Verliefd.

Helemaal verliefd ben ik op deze hartjes!
Ze zijn zoooo leuk om te maken.
Nu deze paarse gemaakt met een lila/ roze bloempje..
En deze witte vind ik ook erg mooi geworden. Deze ga ik weggeven aan een vriendin die haar nieuwe salon heeft geopend. Morgen ga ik haar bezoeken, dus zal ik m'n hartje even mooi voor haar inpakken en haar blij maken. 
Met het lila/ roze bloempje heb ik al wat uitgeprobeerd met kleur om het wat levendiger te krijgen. Deze kleurtjes vind ik zo al erg gezellig. Even kijken wat er nog meer mogelijk is..
Eerst een wit bloempje gemaakt.
En zo kan je er dus ook een kleurtje, heel subtiel.., aan geven. Door de bovenste rand heen haken met een contrastkleurtje met halve vasten. Leuk effect hoor!
En zo ziet het bloempje eruit als deze in elkaar gezet is,  en dus klaar.
Ik vind 'm mooi!
Ik ga nog lekker door met experimenteren.. zeker zolang het zo koud is buiten en ik dit haakwerk lekker bij de ophaard kan doen.. Heerlijk!

Tot gauw!



1 opmerking:

  1. ja mooi is het hartje. Zou ik ook wel willen kunnen. Aan gedacht om de uitleg op je blog te zetten? dan ga ik het ook eens proberen. Leuk roosje is het geworden. lieve groet kathy

    BeantwoordenVerwijderen