maandag 1 oktober 2012

Heerlijk haken.

Zoals je wel weet is de col-sjaal voor Oudste af en loopt ze er al leuk mee rond te paraderen.. Altijd blij als een project weer af is, en geslaagd!
Dus weer een nieuw project.. 
Heb trouwens nog m'n ronde, roze werk liggen van het hoooked garen, maar dat is zwaar werk hoor, als je dat lang achter elkaar door doet..
Daar werk ik ook nog steeds aan, maar niet zo lang en veel.
Lekker dus dat ik met deze ronde vormen ben begonnen van 'normaal' garen!

Ik ben van plan om alle cirkelvormige figuren uit het boekje "150 bijzondere Haak en Breifiguren" van Heather Lodinsky te maken. Ik ga vooral grijzen gebruiken en dat wil ik combineren met een camel kleur en creme. Alleen de gehaakte cirkels uit het boek ga ik met elkaar combineren er een leuk object van maken.. Het kan nog alle kanten opschieten! Ik heb al aan een soort omslagdoek zitten denken, maar een lampenkap ervan maken lijkt me ook een leuke uitdaging..
Kortom, ik weet het nog niet.

Voorlopig vindt ik het heel leuk om weer kleine figuren te maken die goed te doen zijn en in 1 avondje klaar. Ik hou je op de hoogte!

Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten