donderdag 11 oktober 2012

Heerlijk haken.

Terwijl de cirkels in grijzen liggen te wachten op hun bestemming, heb ik iets anders leuks bedacht om te gaan haken..
Leuke kleurtjes wil ik gaan gebruiken. Dat kan ik wel gebruiken na de ietwat saaiige grijze rondjes.. Dus m'n fijne katoentjes weer opgezocht die mooie heldere kleuren heeft.
Even wat sites geraadpleegd en uitgekomen op een gehaakt vogelhuisje.. Zo schattig!
Ik kan er alleen maar een plaatje van vinden dus zelf nog even goochelen met een patroon maken.
Dat gaat wel lukken..
Kijk.. zoiets gaat het worden. Ik ben al flink aan het tellen en berekenen geslagen en ondertussen haak ik het huisje..
Het bloempje op het huisje, het rondje op het huisje, ..en het vogeltje op het huisje.
Ja! Het begint al helemaal leuk te worden!
Die kleurtjes! Leuk!
Dit wordt een van de delen van de 'slinger' onderaan het vogelhuisje.
Op de bloempjes laat ik mijn fantasie maar even gaan. Dat komt ook niet zo precies vind ik..
Wat wordt dat leuk he?
Ik zal je het eindresultaat in de komende dagen laten zien..

Tot gauw!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten