vrijdag 19 oktober 2012

Hergebruik.

Deze vaasjes van de koffiemelk, groot en klein en van de appelsap, had ik eerder al op een ronde vorm gegroepeerd met creme kleurige Gerbera's erin. Heel mooi en fragiel..
Maar nu had ik zin in iets vrolijkers!

Ik ga mijn wekelijkse 'grote' boodschappen doen in de stad, bij de 'grote' supermarkt. Middelste gaat mee om te helpen en voor de gezelligheid. Natuurlijk weet hij ook dat hij wordt beloond voor zijn hulp. Wie mijn hulpje is, mag de lekkerste koekjes voor bij de thee.., en de lekkerste chips voor bij het lekkerste drinken, uitzoeken..
Maar goed, ..het regent echt dat het giet en ik ben superblij met hulp!
Met deze regen, en wij dus kliedernat in de supermarkt.., heb ik zin om mezelf te verwennen met vrolijke bloemen.
Zo fijn dat de Gerbera's in de aanbieding zijn. Ik neem de zachtroze om het oude eikenhouten bureau mee op te vrolijken, en de fris rode voor op de schoorsteenmantel.
De accenten van de voorkamer zijn allemaal in deze kleur, dus dat zal leuk staan.. 
Eenmaal thuis, in de vaasjes vinden we het erg gezellig staan, zeker nu het schilderij van Oudste daar nog mooi hangt te zijn.
Het regent nog steeds, maar ik ben zeer gelukkig met dit uitzicht voor de komende dagen..

Tot gauw!

1 opmerking: