vrijdag 26 oktober 2012

Pennenbakje.

Vorige week had ik al een paar melkpakken door de midden geknipt. Ik had een leuk idee voor Jongste gezien om te maken in de herfstvakantie.
Het is zijn pennenbakjes gemaakt van melk- en cornflakespakken beplakt met vouwblaadjes en bladzijden uit een schrift. Mij leek dat leuk om te doen, maar Jongste had andere ideeen..
Ik zal je laten zien wat ik bedoel.. het staat in de franse Marie Claire.






 Misschien een leuk idee voor jou?

Omdat Jongste deze geweldig leuke 'camion' wel op zijn kamer wilde hebben, maar niet zelf wilde maken.. ging het hele verhaal niet door en bleven de lege melkpakken staan.
Eigenlijk wilde ik ze op pakken om ze weg te gooien maar bedacht me dat ik op zolder nog een tas met mooi papier had staan. Ooit eens gekocht in zo'n leuk winkeltje met hebbedingen..
Dus die bewuste tas tevoorschijn getoverd en aan de slag gegaan. 
Een beetje vouwen, knippen en plakken en 'Voila'..
Kijk nou toch wat leuk! 
Gezellig om naar te kijken en handig in gebruik.. 

 Tot gauw!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten